Reis Stockholmi (rootsi keele praktika)

Loomise kuupäev 16.10.2022

12. oktoobril algas osade 12. klassi õpilaste reis Rootsi. Reis algas D-terminalist ning sealt edasi mindi laevaga Stockholmi. Ööbinud laevas, jõudsime 10.30 Värtahamnenisse ning liikusime sealt bussiga edasi hotelli. Peale check-in’i läksime grupiga Gamla stani ehk Stockholmi vanalinna  uudistama. Tee peale jäi palju huvitavaid vaatamisväärsusi.  Peale Gamla stani külastasime  Livrustkammareni ehk kuninglikku relvakoda kuningalossis, mis on ka Rootsi vanim muuseum. Vaatasime  ka kuningalossi. Lõunat sõi igaüks omal käel. Peale ringkäiku läksime tagasi hotelli ning pärast seda sai igaüks omatahtsi Stockholmi linna uudistada.

Järgmine päev algas vara, kuna pidime jõudma 9.30 Kungsholmnes Västra Gymnasiumi. Kooli sõitsime metrooga. Kogesime, kuidas näeb välja tüüpiline rootsi gümnaasiumi tund. Meie kooliga võrreldes näis nende tundides olevat vabam, kuid ka kaootilisem  õhkkond. Pärast koolikülastust  anti meile jälle vaba aeg, kus enamik inimesi käisid muuseumites või tuuseldasid erinevates poodides ringi.

Viimasel reisipäeval läksime grupiga tagasi kuningalossi juurde, et vaadata vahtkonnavahetust, mis kestis 12.15 - 13.55. Pärast seda läksime tagasi Värthammneni poole ning hakkasime tagasi kodu poole sõitma.

Reis oli huvitav, tegevusterohke, hästi planeeritud ning väikse aja jooksul nägime ära olulisemad vaatamisväärtused Stockholmis ning saime hea ülevaate linnast.

Suur tänu direktor Lainele!